Kouvolan Taitoluistelun kilpailijat viikonloppuna Tikkurila Trophyssä

28.9.2013

Kouvolan Taitoluistelun kilpailevat yksinluistelijat avasivat kilpailukautensa Tikkurila Trophyssä Vantaalla 27.-29.9.2013. Tikkurila Trophy on kansainvälinen taitoluistelukilpailu, jonka järjestää Tikkurilan Taitoluisteluklubi.

Perjantai-iltana kilpailivat tähtiarviointisarjan kilpailijat Junior C -sarjassa kilpaileva Arina Vichovats, sijoittui kolmanneksi pistein 37,67  ja Novice C -sarjassa kilpaileva Alina Räihä, joka sijoittui neljänneksi pistein 35,00  häviten kolmannen sijan vain 0,33 pisteellä.

Lauantaina kilpailunsa aloittivat ISU -sarjassa kilpailevat luistelijat. Seuran luistelijoista lauantaina kilpailivat Novice B -sarjassa kilpaileva Uljana Patrushina, joka joutui keskeyttämään ohjelmansa. Junior A -sarjassa kilpaileva Arina Klinovitskaya sijoittui lyhytohjelmakilpailun jälkeen sijalle 7 pistein 32,91.  Sarjassa Junior B kilpaileva Anastasia Nikolaeva, joka on lyhytohjelmakilpailun jälkeen sijalla 9 pistein 29,07. Kilpailu lyhytohjelman jälkeen oli varsin tasainen.

Sunnuntaina kilpailu jatkui Junior A ja Junior B sarjojen vapaaohjelmakilpailuilla sekä sarjan Debs A kilpailulla, jossa luisteli Laura Siimes. Arina Klinovitskaya nousi vapaaohjelma kilpailun jälkeen kokonaiskilpailussa viidenneksi pistein 93,61. Anastasia Nikolaeva oli vapaaohjelmakilpailun jälkeen kokonaissijalla 12. pistein 72,08.
 Sarjassa Debs A seuraa edustanut Laura Siimes, joka tällä kaudella nousi debytantit sarjaan. Laura sijoittui sarjassa sijalle 19. pistein 34,42.

Kilpailun tulokset ja kuvia kilpailusta löydät järjestävän seuran sivuilta (täältä).

Onnittelut kilpailusuorituksista kaikille luistelijoille.