Kevään toinen miniluistelukoulu käynnistyy Kouvolassa

12.2.2015

Kouvolan Taitoluistelun suosittu miniluistelukoulu käynnistyy. Miniluistelukoulu starttaa Kouvolan jäähallissa jälleen 14.2.2015

Miniluistelukoulutoiminnan, jota kautta on helppo tulla tutustumaan ja kokeilemaan luistelua.

Miniluistelukoulut ovat lyhyitä, tiiviitä luistelukouluja, joihin voi tulla kokeilemaan lajia ja oppimaan perusasioita. Miniluistelukoulussa on yhteensä neljä (4) luistelukertaa, ja se on tarkoitettu kaikille yli 4-vuotiaille tytöille ja pojille.

Miniluistelukoulu järjestetään seuraavaksi Kouvolan jäähallissa neljänä lauantaina 14.2., 21.2., 28.2 ja 7.3.2015 klo 9.00-9.45

Hinta on 25 €. Hinta sisältää ohjauksen neljällä miniluistelukoulun luistelukerralla ja vakuutuksen.

Miniluistelukouluun osallistuminen ei edellytä seuran jäsenyyttä. Poikkeuksena muihin ryhmiimme miniluistelukoulussa ei ole kolmen kerran kokeilumahdollisuutta

Ilmoittautumaan pääset täällä