KTL:n Luistelijoilla kiireinen kisaviikonloppu

11.10.2013 klo 15:00

Kouvolan Taitoluistelijoilla on edessään kiireinen kisaviikonloppu, joka alkaa SM-Senioreiden ja SM-Junioreiden ensimmäisen valintakilpailuilla 11.-13.10.2013 Hakametsän 2-hallissa Tampereella.  Viikonlopun kilpailussa omista luistelijoistamme SM-paikoista taistelee SM-juniori luistelijamme Arina Klinovitskaya.  Perjantaina 11.10.-13 kilpailu alkaa luistelijallamme yksinluistelun SM-juniorityttöjen lyhytohjelmaharjoituksilla. Lauantaina kilpaillaan lyhytohjelmakilpailu ja sunnuntaina vapaaohjelma kilpailu.

Lauantaina 12.10.2013 luistelijoitamme osallistuu Mikkelissä Itäisen alueen 1.SilmuCup:n yhteydessä pidettäviin kutsukilpailuihin. Sarjassa Tintit pojat luistele Antti Arikainen, sarjassa Minit, tytöt Vera Arikainen, sarjassa noviisit Uljana Patrushina sekä sarjassa juniorit tytöt Anastasia Nikolaeva.

Sunnuntaina 13.10.2013 seura järjestää kotikilpailut Kouvolan jäähallissa, jonne osallistuu kaikkiaan 19 seuran luistelijaa. Tervetuloa kannustamaan luistelijoitamme.

Seura toivotteleekin onnea kisoihin kaikille kilpailijoillemme!