Upeita kisasuorituksia sunnuntaina Lappeenrannassa.

22.10.2013

KTL:n luistelijoille useita mitallisijoja ja erityismainintoja Lappeenrannan kutsukilpailuista.

Sarjassa SM-juniorit Arina Klinovitskaya luisteli hopealle pistein 62,87. Hyppyjen kanssa sunnuntaina oli hieman haparointia, sillä mm. kaksoisakseli jäi tekemättä, mutta piruetit ja askelsarja olivat upeita. Yhdistelmäpiruetissa Arina saavutti vaikeustaso 4:n pisteet.

Kovatasoisessa sarjassa debytantit Laura Siimes luisteli sijalle 14 pistein 39,59 ja Anastasia Fedorova sijalle 17 pistein 32,64.

Alina Räihä luisteli myös hienosti hopealle sarjassa aluenoviisit pistein 40,00. Alina ei yltänyt ihan parhaaseen suoritukseensa, sillä hän kaatui kaksois-ritin, mutta onnistui sen sijaan kaksois-salhowissa ja piruetetit pyörivät hienosti upeissa asennoissa.

Kovatasoisessa B-silmujen sarjassa Iida Järvinen luisteli sijalle 16  pistein 32,00 saaden erityismaininnan " kaunis istumapiruetti ".

Sarjassa minit Roosa Liljander luisteli sijalle 6 pistein 28,67.

2005 syntyneiden poikien tinttisarjassa Antti Arikainen luisteli voittoon pistein 19,33. Antti onnistui erityisesti hypyissä sunnuntain kilpailuissa. Tosin sarjassa ei muita poikia tällä kertaa ollut.

Sarjassa tintit tytöt 2005-2006 seuraa edustivat Sonja Huovinen ja Heidi Moisio. Vaikka pisteet eivät kolmen parhaan joukkoon yltäneetkään molemmat luistelivat siistin ja eheän ohjelman. Sonja paransi omaa piste-ennätystään ja Heidi sai ohjelmastaan erityismaininnan " kaunis vaakaliuku ".

Taitajien, synt. 1996-2002, sarjassa Hanna Moisio luisteli voittoon pistein 41,50. Kauden parhaaseen suoritukseen Hanna ei yltänyt, sillä vaakapiruetissa ja askelsarjassa vauhti hiipui, mutta ilmavat ja korkeat hypyt sujuivat. Samassa sarjassa Ella Kemppi itämaisella ohjelmallaan luisteli hienosti sijalle 6 pistein 32,67.

Sarjassa taitajat 2003 ja nuoremmat Laura Kaksonen luisteli hienosti sijalle 5, pistein 32,33 saaden erityismaininnan "kaunis musiikin tulkinta".

Lappeenrannan kisatulokset näet kokonaisuudessaan täällä

Seura onnitteleekin kaikki luistelijoita upeista kisasuorituksista.