Pikkujouluohjelmien harjoittelu on alkanut

15.11.2013

Seuran pikkujouluja vietetään to 5.12. Kouvolan jäähallissa.

Kaikilla seuramme luistelijoilla on mahdollisuus osallistua joulunäytökseen. Näytösohjelmista tietoja on ollutkin jo jonkin verran jaossa - ainakin palaverissa 14.11. ja mahdollisesti valmentajien kautta. Jotta ohjelmien harjoittelu sujuisi näin lyhyellä ajalla mahdollisimman hyvin, valmentajien toive on, että jokainen luistelija huolehtii siitä, että käy kaikilla mahdollisilla oman ryhmänsä tunneilla (jotka on merkitty viikkolistaan), mutta ei lainkaan ns. korvaavilla tunneilla.

Lisätietoa pikkujouluohjelmasta, puvustuksesta yms. tulossa lisää sekä seuran kotisivuille, että jaettavaksi ryhmäkohtaisesti ryhmävastaavien kautta.

Ilmoitathan valmentajalle hyvissä ajoin, mikäli et halua tai et pysty osallistumaan näytökseen.