VEIKKAUS - ILOA ELÄMÄÄN.

3.2.2014

Pelaa Veikkauksen pelejä oman seurasi verkkosivuilla – samalla tuet seuraasi.

Pelaatko Veikkauksen pelejä? Haluaisitko samalla tukea oman urheiluseurasi toimintaa suoraan? Se on mahdollista, sillä urheiluseurasi on mukana Veikkauksen ja SLU:n verkkokumppaniprojektissa.  Se on varainkeruumuoto, jossa Veikkauksen pelejä voi pelata oman urheiluseuran kotisivujen kautta. Samalla pelatuista euroista kilahtaa palkkio suoraan omalle seurallesi.

Palvelun avulla voit pelata kaikkia Veikkauksen pelejä ja samalla tuet arvokasta seuratyötä. Verkkopelaaminen oman seuran sivuilta sujuu samalla tavoin kuin Veikkauksen nettisivuillakin, nopeasti ja vaivattomasti.

Pelaamaan pääset vaivattomasti vasemmassa laidassa olevasta bannerista.

HUOMIOITHAN, ETTÄ VEIKKAUKSEN PELIEN IKÄRAJA ON 18 VUOTTA.

Kouvolan Taitoluistelu tienaa rahaa myös antamalla mainosbannerilla mainostilaa kotisivuillaan. Mainosbannerissa tulee vaihtumaan eri yritysten mainokset. Joka kerta, kun seuran sivuilla vieraileva henkilö klikkaa mainosta, saa seura siitä rahaa tililleen.

Klikki.com on Suomessa vuonna 2002 perustettu pohjoismainen Internet-markkinointiyritys, joka toteuttaa yrityksille kustannustehokkaita, tuloksellisia ja läpinäkyviä ratkaisuja Internet-markkinointiin. Klikillä on toimistot Helsingissä, Tukholmassa, Piteåssa ja Tallinnassa.

Klikki välittää mainontaa yli sataan tunnettuun suomalaiseen verkko- ja mobiilimediaan. SLU:n kanssa solmittu yhteistyösopimus mahdollistaa seuran liittymisen Klikin mainosverkkoon. Klikin verkoston mainostajat ovat pääosin tunnettuja mainosbrändejä ja mainokset tyylikkäästi toteutettuja.