Nuorten romaani Miisan kaksoisaxel nyt tilattavissa - tilausaika päättyy 5.3.

3.3.2014

Tilausaikaa on jatkettu hiihtoloman vuoksi. Viimeinen tilauspäivä on 5.3.2014 siihen mennessä tilatut ja maksetut tilaukset tulevat mukaan toimitukseen.

Seuramme jäsenillä on mahdollisuus tilata Henna Helmi Heinosen nuortenromaani Miisan kaksoisaxel osoitteessa http://hennahelmi.fi/miisankaksoisaxel/

Tilaamalla kirjan tätä kautta, tuet myös seuran toimintaa. Seura saa välityspalkkion jokaisesta välittämästään kirjasta.

Miisan kaksoisaxel on tuore nuortenromaani, joka kertoo 13 -vuotiaan taitoluistelijatytön elämästä. Kirja tarjoaa jännittävän tarinan Miisan harrastuksesta, mutta myös tukea jokaiselle luistelijalle tuttuihin tilanteisiin, jolloin harrastus tuntuu vaikealta. Kirjan on kustantanut Tammi.

Kirjan hinta on 22,50 €. Lasku tilauksen jälkeen tulee sähköpostiinne.

Lue lisää oheisessta tiedotteesta tiedoteteksti kirjasta.

Viimeinen tilauspäivä on 5.3.2014 ja arvioitu toimituspäivä 10.3.2014