Kouvolan Taitoluistelun kilpailukausi alkaa

20.8.2014

Kouvolan Taitoluistelu ry:n kilpailukausi alkaa tulevana viikonloppuna järjestettävillä testeillä, johon osallistuu useita oman seuran luistelijaa. Testien jälkeen aletaan keskittyä ensimmäiseen kilpailuumme johon olemme osallistumassa. Tämä kilpailu luistellaan Vantaalla Tikkurilan jäähallissa. Kilpailu on kansainvälinen taitoluistelukilpailu Tikkurila Trophy 26.-28.9.2014. Seuramme valmennustiimistä Päävalmentaja Irina Nikolaeva ja Valmennuspäällikkö Alexei Kozlov päättävät ketkä luistelijat lähtevät tähän kilpailuun mukaan. Mikäli olet kiinnostunut kilpailusta, löydät kilpailusivuiltamme linkin kutsuun, josta voit katsoa onko kilpaiilussa sinulle sarja. Tämän jälkeen ole yhteydessä valmentajiimme ja ilmoita halukkuutesi kilpailuun (viimeistään 1.9.2014). Tästä kilpailusta ja muusta kilpailukäytännöistä ja kilpiluihin liittyvistä asioista Kilpailusihteeri Auli Räihä laittaa pian kilpaluistelijoille sähköpostiviestiä.