Yksinluistelun testitilaisuus Haminan jäähallissa 29.5.2015

12.5.2015

Kouvolan Taitoluistelu (KTL) järjestää yksinluistelun testitilaisuuden perjantai 29.5.2015

Paikka: Haminan jäähalli, Kiekkokuja 1, 49410 Poitsila
Aika: pe 29.5.2015 klo 17.00-19.30

Testit: Perustestit 1,2, 3 ja 4
          Elementtitestit 1,2 ja3

Kouvolan Taitoluistelun luistelijoiden lisäksi otamme aikataulun sallimissa rajoissa mukaan luistelijoita myös muista seuroista. Ensisijalla ovat Itäisen ja Kaakkoisen alueen seurat. Luistelijat otetaan mukaan seuroittain ilmoittautumisjärjestyksessä.

Tuomarit: Leena Kurri ja Vesa Pekkanen

Ilmoittautumiset lauantaihin 23.5. mennessä email laura.moisio(at)gmail.com
Ilmoittautumiseen luistelijan nimi, syntymäaika, seura, testi(t), jota tulee
suorittamaan sekä elementti(t) ja onko kyseessä osa vai koko suoritus sekä
laskutusosoite osallistumis- ja tuomarikuluja varten.

Osallistumismaksut:
Perustesti1, Perustesti 2 10 €/luistelija /koko testitaso tai osasuoritus
Perustesti 3, Perustesti 4 15 €/luistelija /koko testitaso
10 €/osasuoritus eli 1-3 liikettä .

Elementtitesti kaikki sarjat 25 €/luistelija/elementtitestitaso tai osasuoritus 2 tai enemmän elementtejä osasuoritus 1 elementti 10 €/luistelija

Osallistumismaksu ja tuomarikulut laskutetaan jälkikäteen osallistuvilta seuroilta.

Peruutukset 7 vrk ennen testiä veloituksetta. Sen jälkeen kuluitta vain lääkärin-/terveydenhoitajan todistuksella.

Aikataulu ja suoritusjärjestys ilmoitetaan sähköpostitse osallistuville seuroille ja on luettavissa Kouvolan Taitoluistelun Internet -sivuilla viimeistään maanantaina 25.5.2015