16.6.2015

Hyvä seuraväki!

Sokos ja Radisson Blu hotellit & Suomen Taitoluisteluliitto ovat sopineet yhteistyöstä.

S-ryhmän hotellit tukevat taitoluisteluseurojen toimintaa. Täyden tuen saavuttamiseksi käythän aktivoimassa Suomen parhaan ja maksuttoman sporttiklubijäsenyyden käyttöön itsellesi. 18-vuotias taitoluisteluseuran jäsenvoi käydä liittymässä veloituksetta sporttiklubiin alla olevasta linkistä; (ilmoittautuminen on nopea prosessi, kestää n. 1 minuutin) https://www.sokoshotels.fi/fi/ryhmat/sporttiklubi/liity-sporttiklubiin Huom. liittyessä jokaisen luistelijan tulee kirjoittaa figure kampanjatunnukseen.

Sporttiklubi on Suomen, Tallinnan ja Pietarin Sokos Hotellien ja Suomen Radisson Blu Hotellien yhteinen jäsenohjelma.

Sporttiklubi tarjoaa sinulle ja joukkueellesi rahanarvoisia etuja! Liittyminen klubiin on maksutonta. Jäseniä on yli 3000.

Sporttiklubiin voivat liittyä kotimaiset urheiluseurat  ja -joukkueet, ryhmän minimikoko on 11 henkilöä.

Mainitse Sporttiklubin jäsenyydestä hotellivarausta  tehdessäsi.

Edut:

*S-ryhmän lahjakorttietu, -10 % kick back majoituslaskun loppusummasta S-ryhmän lahjakortteina.

*Sporttihinnasto ja ryhmäetu, - Edullinen sporttihinnasto koko Suomessa, Pietarissa ja Tallinnassa. (60 hotellia)

*Ryhmäetu majoituksessa; joka 16 hlö majoittuu veloituksetta

*Edut ABC Liikennemyymälöistä, - 10 % alennus ryhmäruokailusta (väh. 11 hlö:n porukalle)

*Ateriaetu Sokos Hotelleissa, -urheilijoille räätälöity ruokailu; Sporttibuffa, iltapalabuffa ja sporttiboksi

*Edut Hertz Autovuokraamosta, Sporttiklubin jäsenet saavat alennusta Hertz autovuokraamosta

*Edut laivayhtiöistä (tulossa pian)

Lisätietoja. Tervetuloa mukaan S-ryhmän hotellien kasvavaan sporttiperheeseen!

Kesäterveisin,

Suomen Taitoluisteluliitto – Finnish Figure Skating Association