Taitoluisteluliiton kauden 2016-2017 lisenssit

2.7.2016

Taitoluisteluliiton tulevan kauden lisenssit ovat nyt myynnissä! Lisenssikausi on 1.7.2016 - 30.6.2017!

Lisätietoja lisensseistä ja linkki ostoon https://stll-fi.directo.fi/luistelijalle/lisenssit/

Lisenssin maksupvm, luistelijan nimi + sportti-id ja lisenssin tyyppi/kilpailulupa on ilmoitettava seuran kilpailuyhdyshenkilölle sähköpostitse: kilpailut.ktl(at)gmail.com

Kilpailevalla luistelijalla tulee olla joko lisenssi tai vakuutukseton kilpailulupaKilpailuluvan lunastaneiden on hyvä pyytää omasta vakuutusyhtiöstään todistus voimassaolevasta vakuutuksesta ja tarkistaa etukäteen että  vakuutuksen  kattavuus on vähintään samalla tasolla kuin vastaava Pohjolan tapaturmavakuutus.  Ilman urheilutapaturmavakuutusta ei voi osallistua liiton seurojen harjoituksiin tai kilpailuihin.

Huomaathan että ainoastaan alle 15-vuotiaat ei kilpailevat luistelijat ovat seuran ryhmävakuutuksen parissa, joten vaikka lapsenne ei vielä kilpailisikaan tarvitsette lapselle vakuutusturvan -- yksi mahdollisuus on lunastaa HE- lisenssi, joka koskee alle 16-vuotiaita lapsia.