Kausimaksutaulukot 2017-18 on nyt julkaistu sekä ilmoittautumiset avattu

25.7.2017

Yhteistyö lisää mahdollisuuksia, laadukkuutta ja onnistumisia!!

Kauden 2017-18 kausimaksutaulukot, sisältöineen ovat nyt nähtävissä. Kausimaksut 2017-2018. Sisaralennus n.20% edullisemmasta ryhmästä säilyy myös jatkossakin luistelijoillemme.

Kaudelle 2017-18 olemme lisänneet kilpaluistelijoiden harjoitusohjelmaan fysiikkavalmennuksen, jonka toteuttamisesta vastaa Kouvolan urheiluakatemia. Yhteistyö Urheiluakatemian kanssa lisää monitasoista valmentajaosaamista ja tukee kehon toimivuutta tässä vaativassa lajissa.

Fysiikkavalmennus painottuu urheilijan fyysisten valmiuksien ja ominaisuuksien parantamiseen monipuolisilla fyysisillä harjoitteilla. Fysiikkavalmennuksen tavoitteet asetetaan yhdessä valmentajien kanssa siten, että se tukee luistelijoidemme kehitystä lajissaan. Valmennusta on yhden kerran viikossa, kahdessa eri tasoryhmässä.

Lisäksi tulevalla kaudella harjoitusohjelmassa säilyy lajioheiset, tanssi ja koreorafia.

Kilparyhmille kausimaksuun sisällytetään myös Mia-tuotteen Suomessa valmistettu Thermolycra takki seuran logoilla painettuna. Tämän laadukkaan takin hankkiminen on mahdollista n. 50-60e hintaan myös muille seuran luistelijoille. Näiden tilaus hoidetaan ryhmätilauksena ja ajankohdasta sovituksille ilmoitetaan myöhemmin.

Hyvää alkavaa kautta kaikille uusille ja vanhoille luisteljoillemme.