Seurakuvaus 12.10.2024

Seurakuvaus pidetään 12.10.2024 klo 8-13 Kuusankosken urheilutalon aulassa.

Kuvauksessa on tarkoitus ottaa jokaisesta ryhmästä ryhmäkuva ja kaikista halukkaista yksilökuva.

Kuvaukseen ilmoittautuva sitoutuu tilaamaan itselleen ainakin yhden yksilökuvan. Kuvaukseen ilmoittautuminen on samalla myös seuralle lupa käyttää kuvia seuran verkkosivuilla ja mahdollisissa somepostauksissa.

Kuvien (noin) koot ja hinnat:

• 10x15 cm yksilökuva paperikuvana 6€
  • 13x19 cm yksilökuva paperikuvana 8€
  • somekuva, pelkkä digitaalinen kuva 15€
  • 13x19 cm ryhmäkuva paperikuvana 8€

Yksilökuva on oheisen kuvan tyylinen, valokuvaaja pidättää oikeuden muunnella tarvittaessa reunusta luistelijan asentoon sopivaksi. Ryhmäkuvaankin tulee seuran logo ja samat tekstit. Kuvien tilaussivu aukeaa viimeistään 16.10. ja tilaukset on tehtävä 20.10. mennessä.

Kuvauksen aikataulu pyritään suunnittelemaan niin, että olisi mahdollisimman lähellä luistelijan harjoitusaikoja, mutta pakosti tulee odottelua ja muutama ryhmä joutuu tulemaan kuvaukseen varta vasten. Kilpailevilla luistelijoilla kisapuku päälle kuvaukseen.

Valokuvauksen toteuttaa, kuvat käsittelee ja tilaa Outoneliön Outi. Kuvat toimitetaan harjoituksiin.

Ilmoittautuminen kuvaukseen

Ilmoittaudu viimeistään 10.10.
Kuvausaikataulu julkaistaan 11.10.

*

Antamalla luvan ryhmä- ja/tai yksilökuvaukseen, antaa samalla luvan seuralle käyttää luistelijan kuvaa markkinoinnissa sekä seuran nettisivuilla.

*

Outoneliön Outi käyttäisi mielellään omissa somekanavissaan (Instagram ja Facebook toistaiseksi) otettuja yksilökuvia esimerkkinä hänen töistään. Kuitenkin vain niitä kuvia käytetään, joiden käyttöön on lupa, joten sinä päätät.

*

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.