Ilmoittautumiset ryhmiin

Ryhmiin ilmoittautuminen

Kaikkiin luisteluryhmiimme ja luistelukerhoihimme ilmoittaudutaan KTL:n jäsenrekisterin (myClub) kautta. Jos sinulla ei ole vielä myClub ID:tä, voit luoda sellaisen ilmoittautumisen yhteydessä tai etukäteen https://id.myclub.fi sivulla klikkaamalla linkkiä 'Luo myClub ID'. myClub ID luodaan vain kerran ja samalla myClub ID:llä voidaan ilmoittautua kaikkien seurojen toimintaan, jotka käyttävät myClub-palvelua. Luot siis ensimmäisessä vaiheessa itsellesi myClub ID:n ja toisessa vaiheessa syötetään luistelijan tiedot.

Jos perheessäsi on useampi luistelija, pitää jokainen luistelija rekisteröidä erikseen, mutta jokaista luistelijaa voit hallita samalla myClub ID -tunnuksella. MyClub ID mahdollistaa, että kaikki lapsen huoltajat voivat hallinnoida omilla henkilökohtaisilla myClub ID:llään lapsen tai lapsien jäsentilejä. Alle 13-vuotiaan lapsen huoltaja voi myös antaa luvan lapsen itse hallinnoida omaa jäsentiliään.

Rekisteröitymisen yhteydessä voit antaa yhden tai useamman huoltajan tiedot. Jos olet alaikäisen lapsen huoltaja ja haluat itse hallinnoida lapsesi (jäsenen) käyttäjätiliä toimi seuraavasti:

1. aseta jäsenen sähköpostiosoitteeksi oma sähköpostiosoitteesi
  2. aseta jäsenen matkapuhelinnumeroksi oma numerosi.

Käyttäjätilin aktivointilinkki sekä salasanan ja käyttäjätunnuksen vaihtamislinkki toimitetaan vain jäsentilin 1. sähköpostiosoitekentän sähköpostiin. Jos lapsen huoltajana haluat hallinnoida lapsesi myClub-tiliä, tarkista että 1. sähköpostiosoitteeksi on määritelty oma sähköpostiosoitteesi.

myClub tukee suomen lisäksi ruotsia ja englantia. Oletuskieli määräytyy käyttämäsi tietokoneen maa-asetuksista. Saat tarvittaessa muutettua myClubin käyttämään kieltä sivun alareunasta klikkaamalla kielen nimeä.

Tietoja myClub ID:stä
myClub ID -käyttöönotto
myClub mobiilisovellus
Kuinka hallinnoin kaikkia jäsentilejäni eri seuroissa myClub ID:lläni

Mikäli sinulla on kysyttävää joukkueisiin ilmoittautumisista tai myClubin käytöstä, voit olla yhteydessä seuran puheenjohtajaan laura.moisio(a)gmail.com.

Lisäjäille tai muihin tapahtumiin ilmoittautuminen

Ajoittain on mahdollista ilmoittautua lisätunteihin ja niille ilmoittaudutaan erikseen.

Voit ilmoittautua lisäaamujäille myClub-järjestelmässä omilla tunnuksilla tai  käyttämällä tapahtumaan liitettyä ilmoittautumislinkkiä.