Muu varainhankinta

Seuramme kulut katetaan pääosin kausimaksuilla. Jotta pystyisimme pitämään kausimaksut mahdollisimman alhaisina, on seuramme tehnyt jonkin verran erilaisia talkootöitä ja hankkinut rahaa mm. erilaisilla tuotemyynneillä.

Yleishyödyllisen seuratyön keskeinen idea on tarjota mahdollisuus liikuntaan mahdollisimman monille, myös heikommassa asemassa oleville lapsille, joiden omat vanhemmat eivät lastaan pysty tukemaan.

Seura odottaa jäseniltään ja luistelijoiden vanhemmilta aktiivista osallistumista kaikkiin seuran järjestämiin talkooprojekteihin ja tapahtumiin (mukaan lukien omat kisat). Tällä tavalla saamme tasattua kaikkien työpanoksen sopivaksi.

Ajankohtaisia tapahtumia löydät Tapahtumat ja kuvia sivultamme.

Talkoot

Kouvolan Taitoluistelu ry toimii talkoovoimin. Hoidamme seuran hallinnon, varainhankinnan, jäävaraukset, neuvottelut yhteistyökumppaneiden kanssa, valmentajien työaikasuunnittelut, kilpailut, kioskin, luistelukoulun, tiedotuksen, markkinoinnin ja lukuisat muut tehtävät talkootyönä. Lukuisat talkootyöt auttavat meitä pitämään kausimaksut kohtuullisina.

Kouvolan Taitoluistelu olemme ME kaikki yhdessä, me yhteistyöllä mahdollistamme tämän hienon harrastuksen lapsillemme. Kausimaksuilla katamme mm. jäämaksut ja valmennuskulut. Kaiken muun teemme yhdessä talkoilla.

Jokaisen tehtävä on tärkeä ja arvokas. Kiitos, että olet osa meitä!