Valmentajat

Päävalmentaja Irina Nikolaeva

Irina Nikolaeva on lähtöisin Pietarista. Hän on toiminut Kouvolan Taitoluistelun päävalmentajana jo vuodesta 1999 lähtien. Tänä aikana kilpaluistelijamme ovat niittäneet hyvää menestystä sekä kansallisella että kansainvälisellä tasolla. Irina valmentaa kaikkia seuramme ryhmiä aina luistelukoululaisista kilpaluistelijoihin.

Päävalmentaja Irina Nikolaeva.
Sinikka Paukku aloitti Kouvolan Taitoluistelun valmentajana 2023.

Valmentaja Sinikka Paukku

Tässä Sinikan oma esittely;

Olen Sinikka Paukku 25 v. Olen luistellut suurimman osan elämästäni. Aloitin luistelun 8 -vuotiaana Virossa, Tallinnassa. Harrastin intensiivisesti taitoluistelua 11 vuotta. Olin Viron nuorisojoukkueen jäsen ja olen ollut viiden parhaan taitoluistelijan joukossa aikuisten senior-ryhmässä.

19 -vuotiaana lopetin kilpaurheilun ja aloitin valmentajan työn. Valmentajan kokemusta minulla on 5 vuotta, olen työskennellyt Tartossa, Virossa. Sen jälkeen v. 2023 muutin Suomeen Kouvolaan.