Seurassamme

• kolme yksinluistelun kilparyhmää
  • kehitysryhmät
  • harrastaja- ja luistelukouluryhmiä

Seuran eri ryhmissä harjoittelevat luistelijat ovat nuorimmillaan 3-4 -vuotiaita ja innokkaita luistelijoita löytyy aina aikuisiin saakka. Jokaiselle luistelijalle pyritään löytämään hänen taitojaan ja motivaatiotaan vastaava harjoitusryhmä.

PÄÄTOIMISTA JA OSA-AIKAISTA VALMENNUSTA

Kouvolan Taitoluistelussa työskentelee tällä hetkellä kaksi päätoimista valmentajaa. Lisäksi seurassamme toimii useita tuntivalmentajia ja luistelukouluohjaajia. Kaikki Kouvolan Taitoluistelun valmentajat ovat koulutettuja ja kokeneita ammattilaisia.

Mahtava joukko uutta osaamista ja halua antaa parhaansa luistelijoiden menestymisen eteen.

MONIPUOLISESTI HARJOITELLEN

Jääharjoituskerrat vaihtelevat ryhmäkohtaisesti parista kerrasta aina toiselle kymmenelle viikkotunnille.

Jääharjoittelun lisäksi tukena ovat oheisharjoitukset, tanssitunnit, fysiikkavalmennus ja teholeirit koulujen loma-aikoina.

KILPAILLEN

Kilpaluistelijat osallistuvat kotimaassa kutsukilpailuihin, kansallisiin valinta- ja mestaruuskilpailuihin sekä kansainvälisiin kilpailuihin Taitoluisteluliiton ja valmentajan valintojen mukaisesti. Lisäksi luistelijoiden toimintaan kuuluvat esiintymiset seuramme näytöksissä ja mahdollisesti myös muissa tilaisuuksissa.

KEHITTYEN

Kilparyhmissä harjoitusten tavoitteellisuus ja jatkuva kehitys ovat mukana valmennuksessa. Tarkoituksena on kasvattaa terveitä, tasapainoisia ja vastuuntuntoisia luistelijoita, joilla liikunnan ilo säilyy vielä oman luistelu-uran jälkeenkin.

SITOUTUEN

Luistelijoilta ja heidän perheiltään odotetaan yksinluistelun kilparyhmissä vahvaa omaa panosta ja sitoutumista, sillä harjoituksissa käyminen, luistelijan harjoitusmotivaation ja harjoittelurauhan säilyminen ovat tärkeässä osassa tasapainoisen elämän rakentamisessa.

Hyvä periaate vanhemmille onkin tuttu kolmen K:n periaate "kuljeta, kustanna ja kannusta".

TALKOILLEN - YHDESSÄ

Kouvolan Taitoluistelu ry toimii talkoovoimin. Hoidamme seuran hallinnon, varainhankinnan, jäävaraukset, neuvottelut yhteistyökumppaneiden kanssa, valmentajien työaikasuunnittelut, kilpailut, kioskin, luistelukoulun, tiedotuksen, markkinoinnin ja lukuisat muut tehtävät talkootyönä. Lukuisat talkootyöt auttavat meitä pitämään kausimaksut kohtuullisina.

Kouvolan Taitoluistelu olemme ME kaikki yhdessä. Yhteistyöllä mahdollistamme tämän hienon harrastuksen lapsillemme. Kausimaksuilla katamme mm. jäämaksut ja valmennuskulut. Kaiken muun teemme yhdessä talkoilla.

Jokaisen tehtävä on tärkeä ja arvokas. Kiitos, että olet osa meitä!