Tuntivalmentajat ja ohjaajat

Luistelijoiden valmennuksesta vastaa ammattitaitoinen valmentajatiimi yhdessä apuvalmentajien ja ohjaajien kanssa.

Muut tuntivalmentajat/ohjaajat:

• Saana Mankki
  • Maaret Lehto
  • Alina Räihä
  • Sinikka Paukku
  • Henna Tuviala
  • Heidi Moisio

Lisäksi mm. luistelukoulutunneilla on valmentajien sekä luistelijoiden apuna ja tukena apuohjaajia takaamassa hyvän ja turvallisen luistelutunnin kaikille.

HAEMME LISÄÄ  TILAPÄISIÄ TUNTIOHJAAJIA JA LUISTELUKOULUHJAAJIA

Oletko innostunut ja innostava luistelukouluohjaaja tai haluaisitko kehittyä sellaiseksi?

Oletko jo ohjaajakoulutuksen suorittanut tuntiohjaaja?

Kiinnostaako luistelun perustaitojen opettaminen lapsille ja/tai innostuneiden kouluikäisten harrastelijaluistelijoiden ohjaaminen?

Haemme lisää tilapäisiä luistelukouluohjaajia ja tuntivalmentajia.

Seuramme tukee ohjaajiemme kouluttautumista. Luistelukouluohjaajana kykynsä näyttäneiden ja hyvän luistelutaidon itse omaavien on mahdollista edetä yksinluistelu- tai muodostelmaluisteluvalmennustehtäviin.

Kiinnostuitko? Täytä alla oleva lomake, niin saamme tietosi. Keskustellaan sen jälkeen tarkemmin mahdollisuuksistasi.

Luistelukouluohjaajaksi, tuntivalmentajaksi tai oheisharjoittelun ohjaajaksi seuraamme?

Oma luistelutausta tai muu urheilutausta

Ohjaaja- / valmentajakokemus

Ohjaaja- / valmentajakoulutus

Muuta tietoa

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Tuntematon tiedostomuotomatkalasku KTL.xls (33 kB)
Tulosta tai tallenna koneellesi tästä matkalasku erittelyineen.

Paperisen tuntilistan täyttöohje:

• Kirjoita tuntilistasi aina kuulakärkikynällä ja selkeällä käsialalla tai täytä tietokoneella ja tulosta valmiina

• Täytä tuntilista huolellisesti. Puutteellisesti täytetty tuntilista voi

viivästyttää palkanmaksuasi.