Seurasiirrot

Seurasiirrot ja tilanteessa toimiminen

Kaakkoisen alueen seurat ovat aluekokouksessaan 15.5.2015 yhdessä sopineet, että seuraa vaihtavien luistelijoiden tulee olla suorittanut kaikki maksunsa vanhaan seuraan.  Pyytämällä vanhasta seurasta esteettömyystodistuksen ja toimittamalla tämä uudelle seuralle. Esteettömyystodistuksella varmistetaan, että perhe/luistelija on suorittanut kaikki velvoitteensa vanhaa seuraa kohtaan ennen uuteen seuraan liittymistä.

Esteettömyystodistuksen voi pyytää vanhasta seurasta yksinkertaisella sähköpostilla, jossa kerrotaan aikeista siirtyä toiseen seuraan ja pyydetään seuraa lähettämään esteettömyystodistus sähköpostitse. Esteettömyystodistuksen saatuaan, tulee perheen/luistelijan toimittaa tämä uuden seuran toimistolle tai seuran erikseen ilmoittamalle henkilölle.

Kouvolan Taitoluistelussa esteettömyystodistukset myöntää puheenjohtaja tai varapuheenjohtaja, joten pyyntö tulee lähettää täyttämällä alla oleva lomake tai laittamalla pyyntö sähköpostilla puheenjohtaja.ktl@gmail.com.

KTL:n liittyvien tulee toimittaa esteettömyystodistus sekä rahastonhoitajalle että seuran puheenjohtajalle.

Mikäli olet siirtymässä Kouvolan Taitoluistelusta toiseen taitoluisteluseuraan, tulee sinun pyytää toimistolta esteettömyystodistus. Esteettömyystodistuksen voit pyytää tällä lomakkeella.

Mukavaa jatkoa harrastuksen parissa!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.